Opowiada Marcin Wasilewski: “Film miał być wystylizowany na obrazy olejne, chcieliśmy uzyskać efekt płótna, a jednocześnie zachować wrażenie, że znajdujemy się w przestrzeni, z wyraźnie widoczną perspektywą. Stąd projekcje kamery, które rzucają na obiekty trójwymiarowe płaskie obrazy. To daje podobny efekt do wizualizacji na budynkach, gdzie płaski obraz nabiera kształtu i głębi.  Naszym narzędziem do stworzenia tego świata był Blender, program do 3d, ułatwił modelowanie obiektów na bazie ujęć ze storyboardu, często geometrycznych dziwactw, które nadawały się do jednego ujęcia, do specjalnego ustawienia kamery z niewielkim zakresem zmiany kąta.

Obrazy de Chirico charakteryzują się perspektywą nierealną, niemożliwą –  coś na kształt hybrydy aksonometrii i perspektywy. Właśnie z tego powodu proces modelowania był dość skomplikowany i pracochłonny. Z racji ze chcieliśmy nadać plaski look nie stosowaliśmy typowych dla CGI i wymagających dużych mocy obliczeniowych proceduralnych efektów. To przyspieszyło proces renderingu i produkcji. Co do animacji najważniejsza sekwencja czyli parkour to efekt analizowania wielu filmów o tej tematyce. Zero motion capture, tylko ręczna robota :)”

lost senses mały

lost senses maly pani

 

Categories: Projekty graficzne

Leave a Reply


Copyright © 2017 Lost Senses - Just another WordPress site.
Website developed by Marin Treselj.